Om het gebruik van de vergaderzaal vlot te laten verlopen worden hieronder de voornaamste regels vermeld. 

  • Het gebruik van de vergaderzaal moet ten alle tijde gemeld worden. Via de registratietool online, telefonisch via +32 (0)16 36 48 79 of per mail via welkom@duigemhof.be.
  • De vergaderzaal kan geboekt worden per uur, per halve dag of per hele dag. Prijzen zijn exclusief BTW.
    • Per uur: €30,00
    • Halve dag: €50,00
    • Hele dag: €100,00
  • Ondernemer/consument heeft na reservatie of boeking van een vergaderzaal een gratis herroepingsrecht tot 24 uur voor de levering van de dienst. Indien de herroeping plaats zou vinden binnen 24 uur voor de levering, zal er een kostprijs aangerekend worden door het Duigemhof bedrijvencentrum van 50% van de initiële prijs exclusief BTW.
  • Het nuttigen van dranken is gratis tot 5 personen. Hierna wordt er een fee aangerekend.
    • Vanaf 5 personen: €10,00
    • Vanaf 10 personen: €20,00
  • Gebruikte tassen en glazen moeten op een daartoe voorzien dienblad achtergelaten worden.
  • Tafels en stoelen moeten na afloop terug geplaatst worden zoals deze voordien stonden.
  • Indien er iets beschadigd wordt of een toestel niet meer werkt moet dit onmiddellijk na de vergadering gemeld worden.